من
وبلاگی عاشقونه برای همه عاشق ها

15 شهريور 1393
ن : تیموررضائی شهریور

من


میدانی رفیق نه زیبایم نه مهربان..

فراری ازدختران آهن پرست وپسران مانکن پرست!!

فقط برای خودم هستم،خودِ خودم!!

صبور وسنگین،سرگردان ومغرور،باکمی پیچیدگی ساده ومقداربی حوصلگی زیاد!!

ویک جوان پیر..

برای تویی ک چهره میپرستی نه سیرت آدمی را،هیچ ندارم!!

راهت را بگیرو برو؛حوالی ما توقف ممنوع!!


´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶´
´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´¶¶¶¶

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: